قرارگاه معاضدت حقوقی و قضایی دادگستری راور راه اندازی می‌شود 

14:09 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۳۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
قرارگاه معاضدت حقوقی و قضایی دادگستری راور راه اندازی می‌شود 
مسئول کانون بسیچ حقوقدانان دادگستری شهرستان راورگفت: قرارگاه معاضدت قضایی و حقوقی دادگستری راور به زودی راه اندازی می‌شود. 

خبرگزاری میزان - مجتبی استوار زاده در نشست هم اندیشی و هیئت اندیشه ورز کانون بسیج حقوقدانان شهید حسن توکلی راور که با حضور جانشین سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان برگزار شد، گفت:راه اندازی قرارگاه معاضدت حقوقی و قضایی یکی از اولویت‌های مورد نظر درفعالیت‌های بسیج حقوقدانان برای ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌های مورد نیاز به جامعه هدف تعیین شده است. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور اظهار کرد:طرح‌های مختلفی از جمله: طرح مصلحین و حکمین قرآنی، طرح نماد، طرح اورژانس قضایی، طرح کنترل و نظارت بر بازار، طرح پیشگیری ازجرائم رانندگی بدون گواهینامه، طرح پیشگیری رسانه‌ای در قالب؛ آیا می‌دانید و طرح پیشگیری از سرقت پسته با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در شهرستان راور اجرا شده است. 

وی ادامه داد: همچنین طرح زنگ قانون و حقوق در مدارس نیز به منظورآگاهی بخشی حقوقی دانش آموزان، اولیاء و مربیان در راستای فرهنگ سازی حقوقی و پیشگیری از وقوع جرم با همکاری آموزش و پرورش اجرا شده است و طرح آموزش حقوق شهروندی در بستر فضای مجازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی – فرهنگی حقوق به منظور ارتقاء دانش حقوقی شهروندان نیز اجرا خواهد شد. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور افزود:این خدمات قضایی زمینه ساز نشاط و امیدافرینی بوده و افزایش اعتماد عمومی مردم به دستگاه قضایی را در پی داشته که همه این‌ها مدیون تلاش مخلصانه و مجاهدانه حقوقدانان بسیجی، قضات و کارکنان و روحیه جهادی و بسیجی حاکم بر مجموعه دادگستری شهرستان راور است. 

استوارزاده با بیان اینکه گسترش صلح و سازش نیز یکی از محور‌های فعالیت بسیج حقوقدانان است، گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان نیز با هدف گسترش صلح و سازش اجرایی شده است و در واقع یکی از مأموریت‌های مهم بسیج حقوقدانان نیز گسترش صلح وسازش در مساجد و سایر مکان‌های عمومی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *